Circle in the sand

image378

Älskar den låten, har faktiskt försökt göra en dans till den :)
Det är inte klokt vad mkt jag lyssnar på mina 80-talsskivor nu asså haha.
Den bästa musiken gjordes då helt enkelt, man får sådan härlig känsla på
ngt sätt. Iih it's lovely!

Idag måste jag börja med min muntliga presentation, snälla hjälp mig.. jag är
såå nervös!! :| Fast det ska väl gå bra som med allt annat.
  Igår fick jag reda på att jag hade stor chans till ett VG i Kulturhistorian. Då blir
man ju glad :)

Haha men ja, dags att ställa sig framför spegeln med en äggklocka och se om jag
kan matcha en 5min-redovisning ;p

Ikväll ska jag och mamma bubbla, sola och så ska jag få min massage. Om vi hinner ^^

Ciao ciao folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker bästa musiken gjordes 60 - 60 & 80. :D

2008-04-12 @ 20:31:20
URL: http://poseban.blogg.se
Postat av: Anonym

Men han ser faktiskt bra ut, iallafall någorlunda bra ut. öhm.... JUSTE ja, men JA XD alltså det var på 60 talet som stevie Wonder, Beatles, Rolling Stones, Earth Wind & Fire, Dolly parton blev stora, på 70 talet kom ju Prince, Queen , simon & Garfunkel, ABBAs storhets tid, shaise jag kan fortsätta xD... men 80 talet oj, då kom det också många otroligt bra som typ Ted gärdestad, Freestyle, Noice, omg, det finns så många. Orka att jag rabblade upp massa xD

2008-04-12 @ 21:51:52
URL: http://poseban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0