Footloose!

Herregud så bra det var!! Seriöst den bästa musikalen jag sett, den slår faktiskt Grease ;o Shit, jag vill verkligen se den här en gång till! Dessutom så ska Linus Wahlgren hoppa in för Måns den 24-25april :o, men det är för tidigt ju :/ har inte mer pengar den här månaden. sug. haha. Men jaa, den ska spelas igen i höst, love it! Måste gå då. Så är det bara.

Vilka dansare sen då!! :O Man tappade andan så fort de kom in haha och Peter är bara för bäst :') iih o han är från Norrköping, coolt. En som spelade biroll var oxå från Norrköping och han var jätterolig xD ååh jag vill se igenigenigen. Så himla bra var det så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Satt och toklog genom hela föreställningen!!

Fatta vad bäst den va! :'D

image377

Kom hem lite innan två, sov ungefär fyra timmar inatt :| gissa om jag är trött?! haha men inte så farligt faktiskt. Däremot så fryser jag.. ska duscha I think & sen läsa ännu mer historia, har prov imorn på andra världskriget.

Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alltså, jag är så aviiiiiiis :| Jag vill ocksååå. Dumma pengar :( snyyft!

(Hihi jag och min familj har skaffat en blogg där vi ska skriva om våra katter. Så liksom, där kan du nå mig nu :) För det mesta är det jag som är inne liksom, dom andra är inte så tekniska :P Om du undrade över bloggadressen ^^ )

2008-04-10 @ 21:07:02
URL: http://akutkatthem.blogg.se
Postat av: alexandra

LINUUUUUUUUUS WAHLGREEEEEEEEEEEEN? :O OMG,jag har haft en crush på honom så länge jag kan minnas,han är såå jävla het :O

2008-04-11 @ 14:09:36
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: Sara

ÄR DEN BÄTTRE ÄN GREASE? ÄR DET MÖJLIGT?!? :O :O omg :| ja villvillvill!!!

2008-04-12 @ 00:32:49
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0