haha jag kör vidare

på musik från olika årtionden, tänkte tipsa om några 80-tal och 90-talslåtar, det kommer säkert komma massa gånger när jag tycker att jag hör någon bra låt. sitter och rålyssnar på min "Ljuva 80-tal"-skiva xD

80-tal
Kenny Loggins - Footloose (!!!!)
Bow wow wow - I want candy
Survivor - Eye of the tiger
Howard Jones - What is love?
The primitives - Crash (Shebang har gjort en cover på den)
Rick Springfield - Jessie's girl
Ray Parker JR - Ghostbusters

90-tal
Ace of base - The sign
Ace of base - All that she wants
2 Unlimited - No limits
Rap coolio - Gangsta's paradise
Roxette - Joyride
Robyn - Show me love

Är verkligen så sugen på att gå på Footloose igen alltså ;o Helst när Linus Wahlgren är med oxå, han var ju så bra i Grease :') hihi o så självklart Peter, herregud så bra han är!
Satt och kollade biljetter till Björnis show i Norrköping i okt, vill jättegärna gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0