Härliga vårväder

Visst är det härligt väder ute? Jeppjepp, har precis duschat och ska äta frukost. Sen har jag bestämt mig för att lägga mig och läsa ute i solen :) känner att jag tagit mig lite vatten över huvudet, tog liksom en bok på 448 sidor och den ska vara klar på tisdag vecka19 PLUS en analys på den så jag har inte så många dagar på mig och eftersom jag inte läser hela tiden så lär den ju inte bli klar såå jag måste läsa haha, har typ läst 60 sidor... ajja det blir nog bra. Dessutom har jag historia att läsa ;o shittans bananas lixåååm..!!! Men jag ska nog komma in i boken snart, har ändå sett filmen, Leonardo Dicaprio är huvudroll (a) HEHE. Det finns smaskiga bilder i boken må jag säga, typ 5st. It's called "The Beach".

Hihi ikväll blire P A R T Y!! Är bjuden till Manda som fyllde 18 år igår, grattis till henne! :D Hon har hyrt ettan (resturang/diskotek/nattklubb). Oh vad jag ska dansa, whiho! Dessvärre måste alla under 18 gå hem 24:00 haha men vad gör det, orkar väl inte vara kvar längre iaf 8) men nästa år då jäklar! HAHA.

iiiiiihhhhhhh jag blir så glad av det här vädret så jag vet inte vad!
PUSSSsssssss ^^

(träffade Vibbisch igår, kuuligt värre och en viss gåsapåg hehe, he recognized me :w)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0