Kulig vecka!

Åh jag tror jag ska göra såhär fler gånger, alltså strunta i datorn helt och hållet :D
Slipper man bli besviken. Ajja nog om det.

Träffade Vibbe&co igår ;) Haha bästa var när han ba "haha XL.. perfekt" xD
Var lite trött igår, kom direkt från skolan så ni får ursäkta om jag inte var så
rolig (a) yeahyeah imorgon har jag konsert med kören och innan det måste
jag ha hunnit med massa läxor.

I tisdags och torsdags så var jag publikvärd på treornas musikal The Wiz.
Askul, haha fick stå och riva biljetter bla. Innan föreställningen i torsdags så var
jag hemma hos NIcole :) hon hade en studsmatta!! HAHAHA. Det var kul.
Sov även hos syster igår!

Idol i Sthlm den 26e.. hum? Jag vill.

Kommentarer
Postat av: vibbe

ååååwh, DU VAR JÄTTEROLIG JU!!!!! hihi :*

jag saknar dig redan hörrööö!!! MEN TACK FÖR I FREDAGS!!! SÅÅ BÄST HIHI PUSSIPUSSIPUUUUUUUUUSSS (L)(L)(L) ikväll kommer jag hem, typ vid halv 9.. så va online då så skickar ja bilderna (a)

2008-04-20 @ 10:22:15
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0