..ont i magen

Idag började den "härliga" veckan, har haft så himla ont i magen och ryggen hela dagen :/ Kom hem ganska sent idag oxå, så har inte kunnat vila förutom att jag typ somnade på bussen hem haha.

Var på möte i Hörsalen angående oss som ska vara publikvärdar på treornas musikal The Wiz. Tog typ 25min och då hade jag missat bussen, Camilla följde med mig till MC där jag mättade min mage, sen gick vi till Söder tull, missade även den bussen, den måste varit jäkligt tidig :p aha tänkte jag.. *letade i min väska och hittade en till tia* happyface all over, haha då köpte jag godis för 7,50kr ^^

O nu sitter jag här hemma, måste duscha haha.. och ikväll är det Prison Break <3 men innan det ska jag försöka hinna med lite läxor, jag känner mig peppad till att få bra på historiaprovet som kommer på fredag och svenskaredovisningen på onsdag. Juste, redovisade Kuhin idag, det gick bra! (phu)


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej har du det där oxå nu :O om de är de ja tror de är. guess what me to! :( blä.
Lycka till på provet & allt annat!

2008-04-07 @ 19:40:24
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0