Reggae

image375 Igår så skulle vi ha två muntliga redovisningar men kulturhistorian ska jag göra på måndag ist, that's good. Pannkakor till lunch, det gillar vi, Nicole blev sur på mig hahaha det var kul men det har nog gått över ;) Åkte hem med 14:20-bussen, stannade nere i affärn hos pappa ett tag och flätade håret i typ en timme. Skyndade mig hem, åt en panpizza, skulle rasta Fiffi men hon va inte sugen sen var jag tvungen att åka. Vi började fixa med maten och dukningen innan alla kom.

Jao, för att klargöra så var dryckerna alkolholfria haha, sprit är usch :) jag har ändå bara mindre än ett år kvar tills jag får, så jaja! Vi hade olika tävlingar genom kvällen och mitt lag vann såklart ;) haha. Sist men inte minst så satt vi och kollade igenom gamla cabaréfilmer, minnen ;o alla var dock inte så roliga minnen hahaha!

Idaaaaag är en härlig dag, har fortfarande lyckats hålla ordning i rummet, I'm very proud of myself actually! Ska fortsätta att dona lite till, piffa till det ^^

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Naty

charmtroll man får va då :*

2008-04-05 @ 20:33:32
URL: http://natys.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: precis, alldeles fel sätt!

2008-04-06 @ 01:59:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0