Skolan dödar mig

Seriöst, vi har historiaprov på onsdag och det är JÄTTEMÅNGA sidor som vi ska läsa :| och antaligen ska vi kunna dem oxå. Jippi NOT! -.-' usch jag blir så sur, alltid ska man ha värsta grejerna att plugga till på helgen. Har lärarna hört talas om att ungdomar behöver lite fritid? öh? juste. MAN KAN FAKTISKT INTE GÖRA ALLT I VECKORNA FÖR OM MAN KOMMER HEM SEN EFTERMIDDAG VARJE DAG OCH OM MAN HAR AKTIVITETER MAN SKA GÖRA SÅ KAN MAN INTE PLUGGA. MAN HINNER INTE. INSE. Orka att man får läxor heeeela tiden. Aldrig ska man få vila liksom? O aldrig att man skulle sluta med någon fritidsaktivitet, ska man inte få göra någonting kul? Liksom roligt att komma sen om några år o ba "min barndom/ungdom" bestod av enbart skola. Det känns faktiskt så ibland. Bajs på det.

Ajja jag ska försöka pluggapluggaplugga massa till det här provet nu så att man kan få lite fritid nästnästa vecka kanske?! mm tack. Ne juste vi har ju engelskaskit att lämna in oxå :) AAAAAAAH döda läxoooor!!

fresten, igår var helnajs :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0