The Hooters

image376 The Hooters!
Verkligen ett jättebra band. Tror inte att
det är så många som hört talas om dem
om man inte var med på 80-talet lr om man
har börjat lyssna på dem genom nån man känner,
som i mitt fall, min systers pojkvän lyssnade på
dem i bilen en gång och jag blev helt kär haha.
Efter det fick jag deras skiva "Greatest Hits"
Jag har jätteblandad musiksmak men jag älskar
allt som har med 80-tal och 90-tal att göra ;D

De bästa:
All you zombies
Satellite
And we danced
500 miles
Don't knock it 'til you try it
Day by day
Where do the children go
Brother, don't you walk away
Karla with A K
Nervous night
Give the music back
Mr. Big Baboon'

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh, du borde ta tag i övningskörning, det är sjukt kul och "lätt" när man fattar hur allt går till. Ska börja läsa teori i veckan nu också :) Vilken SNYGG blogg du har.

2008-04-06 @ 14:01:55
URL: http://poseban.blogg.se
Postat av: Christina

Jag har ju 80 talet som mitt favoriter. Så mycket skön musik.

2008-04-06 @ 18:31:55
Postat av: Sara

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! HEJHEJHEJ!! ^^
OOOOJA, HUR FIN BLOGG SOM HELST JUUUU :O :O :O
CHRIIIISSSSSSY (L)(L) :D :D :D

2008-04-06 @ 19:26:28
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0