mamsi&papsi :)

jag är väry stolt alltså, måste ha fått min sångröst från pappa ^^ han satte på sin gamla skiva med sitt band. de var riktigt bra, var med på Skaraborgstoppen, haha detni xD o så var han faktiskt med i TV4 någon gång för väldigt längesen. iaf, vi har lite rockfest nere i källaren hahaha. pappa släppte loss med luftgitarren, det var en rolig syn :D mamma åker till Götlaborg imorn såå jag ska hjälpa pappa i affären, det är Barnens dag så det kommer nog bli en del folk. 
   fick nya skor idag igen men jag har lika ont i fötterna för det, det spelar ingen roll vad det är för skor, visserligen var de här likadana i modellen ungefär men ah.. skadade stortån på dansen förut förresten, yttepyttlite blod kom det, alla dessa snurrar barfota på ett plast?golv som är skitigt är inge bra xD har precis duschat och nu ska jag ta mig lite godis hEHöehöEHööhöa! :)


btw. igår var jag på syntest för körkortsgrejen, det gick bra! så nu vet ni det oxå.

pussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0