Nytt snyggt! :D

That's right! Beställde ju ett svart peacearmband och ett par sådana där bambooörhängen, de va typ svåra att ta på sig tycker jag xD men så snygga! Sen kom mamma hem med linnet som jag såg på Gina som jag bara va tvungen att ha, I just love it. Så sött :') Bara för det ska jag bjussa på en bild. Höhö! Smyckena var ju inte det billigaste.. men alltså nu har jag sett så många som har de där örhängena och de är så snygga så jag gjorde slag i saken haha. Dessutom kommer peacearmbandet matcha perfekt till mitt peacehalsband :D Perfa mjao! Sen gillar vi att det är snabb leverans, wheheey, go cocoo.se! ^^


Kommentarer
Postat av: idaa

åh ska du :O

jag ska till västerås -.-

2008-08-11 @ 16:03:54
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Sara

ÅH värsta fint! :)

Alltså ja tänkte köpa de där peacehalsbandet här om dan. Ja vill verkligen ha det :O blir du typ sur om ja köper det? :( men de va så fiiiint! o armbandet är oxå jättefint, men de tror ja at tja inte ska ha men endå liksom..halsbandet :')

2008-08-11 @ 16:06:02
URL: http://sariiiis.blogg.se/
Postat av: Sara

ÅHHH! va bra. Nej, ja vet att bara inte du har den, men ja vill inte att du ska tro "men gud va du härmar" liksom så, men då kanske ja slår till! Diggar de stort :) hihi, PUSS PÅRE!!



---pssst! GO GO SHAWN!!! :O :O du har kanske redan sett de, men som sagt så kan inte ja se avsnitt i förväg men yeees, hon får itne fånga han igen :O o liksom lycka till o döda Belle. Halllå -.- hon är borta. Sen stör jag mig lite på Phillip han ba "jag älskar dig, ta den tid du behöver, jag finns här" det är ju typ allt han säger! SHAWN FINNS LIKSOM, SÅ SLÄNG DIG. Men ah, hihih. Will är värsta söt & hey ja missar det imorgon men kan se två på onsdag isof :) hihi. Eh, inte för att du kanske tyckte de här va så intresant eftersom du redan sett det, men kunde int elåta bli. ^^ ^^ ^^

2008-08-11 @ 19:48:10
URL: http://sariiiis.blogg.se/
Postat av: Sara

ALLLTSÅ!! haha. Nej, men de visste jag faktiskt inte, de där med att han tappar minnet jö! Men att Belle&Phillip gifter sig är ju ingen hemlighet heller. Inte det med Shawn&Mimi heller. Va händer med Rex föresten, stackarn!!! <3<3<3 han är värsta söt! men jag tror jag sett ett klipp när Mimi gör slut med han & han vill inte det för han är så himla kär oh, plitten!!! åh. Eller hur, de kommer gå fett segt ju. Orka o vänta. Men Shawn & Belle pussar ju varnadra på sjukhuset, är de då?? :O fast då är han ihop med Mimi ju. De kanske inte är då föresten. Men anyway, dom kommer typ bli ihop när Shan inte är Jason Cook längre!!! :( o snacka om o sakna gammla Belle då!!!!!!

2008-08-11 @ 20:10:47
URL: http://sariiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0