träningsvärk

hahAa jag har fet träningsverk i baklåren och i rumpan sen jazzen igår fast vi stretchade :s hahah xD det kanske är från baletten oxå, maybe I have found my utvidningsmuskler! :D igår såg vi en lite weird teaterföreställning, en monolog. alltså man blev fett överraskad över handlingen om man säger så höhö :p fick skjuts hem av en lärare som oxå bor här. gick och la mig, astrött! idag hade jag min första spanskalektion, hih. efter det 4timmmars hål xD aja, gjorde klart matteläxan och åt med Jenna&Nicole på stan för det var äckelpäckel mat i skolan. fast när vi kom tillbaka så fick vi reda på att just idag hade vi fått inbjudan från HR att få äta på Garvaren hela året (tror det var så), det är Hotell&Resturang-linjens resturang eller vad man säger, så har de tydligen alltid en kötträtt, en fiskrätt och en vegetarisk rätt. är rätt trött på den vanliga skolmaten actually, ska bli kul med nåt nytt och de hade tydligen fräsch salladsbuffé oxå ^^ inte för att jag äter så mkt sallad men man kan ju alltid börja 8)

nu ska jag stoppa i mig ett litet kvällsmål, tror jag vill ha oboy och rostade mackor med ost.. MMMMMM!! sedan ska jag lägga mig i min gosiga säng och slötitta på Cocktail som jag såg ska gå på femman ikväll. En underbar film! Älska 80-talet och Tom Cruise ;)

And guess what, imorgon ska vi dansare ha teater! HAah. Det blir nog intressant och kul x) Hade det ju lite på eosen men jag är nyfiken på vad vi ska få göra nu.

Hejrååå!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

gött med träningsverk hörru, var ett tag sen för min del .. =)

2008-08-29 @ 19:47:37
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0