Fia-styggFia-Sophia

Idag har jag, farmor och farfar spelat fia!! Det är hur kul somhelst med dem, hahaha :D Tyvärr så förlorade jag.. men de är så roliga när jag tar dem och skickar in dem i bot igen xD farmor kallade mig för styggFia, det kanske stämde 8) men iaf, jag fick det i födelsedagspresent, plus rosa&lila bestick :D asbra tills jag ska flytta hemifrån. Dessutom har jag alltid velat ha ett fia-spel haha, vi har alltid spelat det när vi hälsat på dem i sommarstugan.



Sen så har jag och farmor varit och handlat idag, ingredienser till pizzan som vi skulle baka, de blev jättejättegoda! Som vanligt dårå ;) haha vi körde nämligen efter mitt recept idag. Här gör man degen själv, åker inte och köper någon pulvergrejs inte ;o



Imorgon så börjar Es1a:s koncentrationsvecka, shit den är lika lång som ordet x) haha! Så det blir till att jobba fårn 8-8 varje dag :| typ. Iihh orka liksom.. men jag ska sova hos Sophia :) Ska faktiskt bli kul med tanke på att det är våran första cabaré vi gör på DeGeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0