Happy Valentines Day!

Glad alla hjärtans dag!

image374


Hoppas att ni har haft en bra alla hjärtans..
själv så har den varit sådär men ändå rätt så okej :p

Imorse fick jag den där söta lilla nallen på bilden, den ska hädanefter vara
min turnalle. Var det
redan idag, eftersom att det gick så bra på redovisningen (a) hehe.

Imorgon så drar jag till Västerås! Ska gå med Lisafisa på Mellogenrepet.
Kommer hem på lördag, (tidigt) för att hinna med dansträningen till
majföreställningen. Japp jag är en plikttrogen liten flicka ;)

Sedan på söndag så åker vi till Sälen, Lisa ska följa med :) whiho.

Men ja det var allt jag hade idag, haha min blogg är typ död..

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det är bra i rom :) :)
men kom hem vettja ;) haha.
Inte för att jag är avis men...8)8) haha!

2008-02-29 @ 23:27:28
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Stiniiiiiiiiiiiiis

glad alla hjärtans dag sötnos!
haha ;)

..äsch. glad alla hjärtans året runt-dag istället då :*

2008-04-04 @ 12:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0