5/1-08

HEY! I've been feeling kind of lonely since you left, working through the struggle, the pain within my chest aiie, but I don't now what it is! Haha lyssnar på den (a), nu kan man knappt välja på min musikspelare, om man trycker på en låt så ba byter den till en annan av sig självt -.-

Mamma har inte köpt färg än så jag har inte kommit igång med att måla.. blö, jag blir uttråkad! Måste gå ut med hunden min oxå. Leka i snön ^^ haha. Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, kände bara för att blogga, hahaha. Så onödigt :p. Jag har verkligen stökigt i mitt rum, AGAIN! Det är jättesvårt att städa mitt rum för jag har ingenstans att lägga min saker 8) haha, allt är liksom redan fullt.

Min kamera e helt weirdo! Får gå in o klaga på Lagers sen. Det här blev ju hur ovettigt somhelst, men jag har tråkigt!
Imorse så gick vi upp och rensade lite grejer som mamma tog med upp på soptippen, känns ju skönt att bli av med lite iaf. Ne men hörni, jag får väl ta och städa, det blir tusan aldrig klart och orka att jag måste tejpa två väggar till -.-

Hejs.

19 dagar kvar till Rockbjörnen.
21 dagar kvar till min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, jag håller med! Dock rinner det ju rakt igenom, så man måste gå på toa hela tiden, haha :)

2008-01-05 @ 16:19:38
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sassa

jag vil med på rockbjörnen.
men jag kommer tänka på er alla i alla fall (Y) haha!

2008-01-05 @ 16:32:05
URL: http://metrobloggen.se/sasssaa
Postat av: Madeleine

Haha, nä det behöver du väl inte göra, kanske ha båda. Vet inte om jag ska ta bort från blogg.se

2008-01-05 @ 18:15:27
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0