Balettshoes

Mamma ringde förut och kollade upp vad som hade hänt med min beställning som jag gjorde på ett par balettskor för sisådär någon månad sen!! Två månader tillochmed :p dålig stil. Skorna fanns tydligen inte men de hade ett par nästan helt likadana som vi köpte :) känns bra, eftersom att vi ska börja med balett efter lovet.

Ikväll ska jag följa med my parents till någon bröllopsfest eller vad det kallas xD var inte med förut när vigseln var men.. ska bli kul att få se brudgummen ;) moha!

Jag har godis! *lipar* nanana.

Kommentarer
Postat av: Sara

JA KLARAR DE TINTE UTAN DIG, HALLLÅÅÅ :'(
haha, men du, jag får typ snacka med dig på msn snart om min blogg (a) du liksom, du är så hjälpsam :D om du har lust liksom (L)

2008-01-05 @ 23:43:57
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0