Dubbeldäckaren

Whiho!! Vi fick åka dubbeldäckaren hem idag :D askul haha. Jag blev dock arg på en passagerare i sätet brevid mig och Maria, jag såg när hon la en brödbit i en håla som INTE var tänkt som något att slänga skräp i. Haha och eftersom jag tyckte det var så synd att någon skulle förstöra den fina bussen, okej förstöra o förstöra men ändå, man får ta reda på sin egen skit?! Usch så vi kastade den innan vi gick av *stolt* Var påväg att säga till henne haha men Maria tyckte jag var för pinsam då så jag höll mina ord inne..

Nog om det! Nu är mina föräldrar inne i stan på föräldramöte. Hoppas det blir något vettigt över det. Snart får dem ta tag i vårat program annars blir jag såhäääär arg! *visar med händerna* Iaf, på svenskan så fick vi reda på vad vi skulle jobba med nu på vårterminen och innan sa jag till Anna att om det var något med muntlig skit så skulle jag dö, o gissa, det var det värsta av allt, han kallade det för "muntlig framställning" då ska man stå ensam och prata om ett ämne inför en hel klass, jag har fobi mot sånt, jag lovar. -.- men man överlever väl det oxå typ.. xP

JA MEN NU SKA JAG DRA TILLBAKA LITE MÖBLER SÅ ATT DET BLIR BÄTTRE ORDNING HÄRA VA.. jag är duktig!

hejdå!

dagens låt:
Alannah Myles - Black Velvet

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, stolt nu va? ;P Jomen Friskis verkar ju lite najs ^^

2008-01-09 @ 21:36:33
URL: http://bloggis.se/madeleinekickass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0