Förändringar

Fick ett otroligt sug efter att göra om lite i rummet, så igår köpte jag en svart ram (ska köpa en till sen när pengarna räcker till) och satte mina autografer lite fint där i. Var trött på att alla satt på väggen lite huller om buller liksom. Nu blir det mera ordning, snyggt blev det iaf! Sen så fick jag för mig att jag inte ville ha ett hellila rum, så därför ska jag måla alla väggar förutom min mörklila fondvägg vita! Kommer bli asfräscht :) så den senaste tiden har gått åt till att tejpa kanterna på väggarna och plocka ordning i rummet. Jag bokstavligen ÄLSKAR att göra om rummet lite då och då ^^ de är så kul, med materiella förändringar ^^

Idag har jag även klippt mig, ännu en förändring! Färgade håret mörkare oxå, blev jättenöjd faktiskt! :)
Ne.. jag får nog ta o kila igen, min rygg pallar inte att sitta här så länge, skulle vilja ha en sådan där skön mjuk stol med långt ryggstöd, haha men det lär väl aldrig hända, tur är väl det så att man inte fastnar här xD haha.

117812-367

<3

Kommentarer
Postat av: Naty

tycker fortfarande ditt hår är asläckert :D
rockis, då ses vi va?! miss u bejb!

2008-01-04 @ 19:35:04
URL: http://natys.blogg.se
Postat av: Sassa

sötis :)
jag vill med fixa mitt rum. har inte gjort det sen jag flytta, så kanske borde måla om lite. när jag får tid.

2008-01-04 @ 20:54:29
URL: http://metrobloggen.se/sasssaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0