Första skoldagen efter lovet

Var bra, haha fast lite jobbig kanske pga av att vi både hade dans och gympa. Annars så var det bara en lektion, matte. Kom hem för lite mer än en timme sen. Har ätit och sådär! Ska försöka komma igång med målandet igen så att det blir klart. Iaf ena långsidan. Då kan jag ställa tillbaka några möbler. Måste säga att jag är nöjd med hur det vita blev, hade nog tröttnat lite på det ljuslila, det var alldeles för mkt färger här inne haha. Fast å andra sidan var det jättesnyggt, men jag behöver lite förnyelse känner jag.
Sen är det väldigt dammigt på vissa ställen oxå, höhö Christine städar inte alltför ofta 8) skärpning där va!
Så jaa, jag har egentligen inte tid att sitta o skriva här, men ville bara höra av mig liksom. Om det är någon som läser min blogg som längtar efter ett nytt inlägg, hahaha inte för att det här var speciellt kul men ÄNDÅ!

Hum.. kanske ska berätta om mitt lilla missöde igår oxå, först och främst hamnade jag med hälen i målarfärgen, hur kan det komma sig? Jo jag är väldigt klantig av mig, haha det kan nog många konstatera :p Sen när jag skulle dammsuga så råkade jag få in en kork i slangen så nu går inte den att använda. Jag är bra, jag vet :) haha!

Jag önskar er en trivsam kväll eller nåt xD herrå!

Kommentarer
Postat av: Sassa

hahaha :) jag bara what? :O

mja, metrobloggen va inge vidare. eller jag tröttnar på allt. allt ska provas minst en gång här i livet. hoho :)

2008-01-07 @ 19:07:40
URL: http://saasssaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men du städar ju hela tiden ju! Frågan är bara hur noggrannt ;P

2008-01-07 @ 22:29:52
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Madeleine

Men fel blogglänk *mutter*

2008-01-07 @ 22:31:04
URL: http://bloggis.se/madeleinekickass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0