I'm saying oh oh oh..tralala

Min kamera funkar igen!!!! Vet ni vad som var felet? haha mamma hade inte sagt till mig att det ena batteriparet inte var laddningsbara batteri, så liksom jag försötrde nästan laddaren eftersom jag laddade dem där i oxå xD det var därför det blev såntdär vitt gojs :P fast de hade tydligen inte sagt det till mamma, jag undrade liksom varför batterierna inte så likadana ut, de måste ju vara skillnad på vanliga och laddningsbara så att men vet. Men som sagt, den lever igen :D

Ser lite på Grammis nu, men alltså jag tycker det är jobbigt att det bara är samma artister/band som är nominerade hela tiden :P Amandas nya låt tyckte jag inte alls om, haha.

Nu ska jag kila iväg in i duschen, imorgon börjar vi förhoppningsvis med balett, jag fick mina balettskor igår, perfekt tajming ;)

hejdå gulligulls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0