Lång dag

Tisdagar är alltid så långa ;o idag hade jag macka med mig, så det gick relativt bra plus att jag åt massor i maten, chicken nuggets vare :D gott gott! Satt och spanade på en oxå.. HEHE. Jenna fick en bra bild. Whoho! Dansade inget idag heller eftersom att jag är sjuk, men roade mig med min kamera ist, tog massa kort och filmade xD mm lite putt blev jag när jag upptäckte att de skulle ha jazz -.- det är min favvogrej liksom xD haha.

På torsdag äre Rockbjörnen, iiiiiihhh! Can't wait :D Ska åka tunnis själv, men ska ha telefonkontakt med Natalia haha xD tänk om jag skulle hamna typ i Uppsala lr nåt.. okej jag har släkt där men ändå haha. Jag vill ju gärna komma till Hovet då det är där hela galan kommer att sändas ifrån.

Trodde jag fick problem förut, mamma ringde ena gympaläraren och frågade om Romme-resan, jag har tappat bort inbetalningskortet xD hejja mig.. -.-' så ja jag måste skaffa ett nytt men framförallt få reda på siffrorna. EEEEEHHMMM jag vet inte vad jag ska skriva mer men hej jag har studiedag imorgon, chalalala! Det betyder att jag ska sooova :D :D shit vad skönt, måste städa mitt rum *mindre roligt* haha men ja det måste ju göras.

Nu äre snart sängen som gäller.. hoho pyss!
(slänger in en liten bild oxå '-' )
image368
.. ja min spegel är skitig -.-'

Kommentarer
Postat av: Natalia

HAHA, asså om du kommer till Muppsala - då är du DÅLIG xD men jag ska leda dig rätt ^^

2008-01-23 @ 01:36:42
URL: http://natalialiljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0