Mysdag i Sthlm med Rebbo&Natalia!

I Söndags åkte jag med mina föräldrar till Stockholm, de skulle på mässa i Sollentuna. Natalia kom dit och sen åkte vi in till stan :) kollade massa affärer, senare sen så kom Rebbo och vi kände inte igen henne först haha, värsta blondinen har hon blivit ;) vi gick för att äta, dock inte Rebbo, hon hade svårt för att bestämma sig. Jao sen åkte vi buss till ja vad heter det? Normalmstorg? Haha men iaf typ där NK ligger.. gick och letade skor och till slut så körde vi på erbjudandet "köp tre betala för två", dessutom köpte vi likadana skor oxå. ^^ Därefter fikade vi på Wayne's, eller det enda jag utnyttjade därinne var toaletten xD Efter det följde dem mig tillbaka till Sollentuna och de stannade kvar en stund på mässan :)
Tack för en helrolig dag tjejer! Ni knäcker <3

Måste bara tillägga en sak.. haha jag plankade 2 ggr. *vissel* hahaha.

Kommentarer
Postat av: SARA

DEN HÄR TOPPAR ALLA DINA BLOGG DESIGNER!!!! DEN VA SJUKTE FIN JU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o
(L)(L)

2008-01-16 @ 14:19:13
URL: http://sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0