Nytt år, nya tag!

Då var 2007 över.. lite sorgligt, eller vänta, vadå sorgligt? Klart det är trist att behöva lämna ett så roligt år men nu kommer det ett nytt med nya äventyr och utmaningar! Det är ju faktiskt bara siffrorna som ändrar sig, ingen större skillnad. Jag vet inte vart jag ska börja någonstans om jag ska sammanfatta det här året. Det är ju så himla mkt men jag ska nog försöka få ner någonting iaf..

Januari - Det började i Sälen, åkte hem någon gång efter nyår, sen stannade jag hos Lisa på hemvägen och där var Jessica oxå! Det var första gången jag var hemma hos Lisa och det var liksom hur kul somhelst!!! Saknar det. Jao sedan så var det Rockbjörnen den 11/1, askul, verkligen! Okej det var svinkallt! haha men därinne var det drag, synd att han inte vann ngt bara, men iår ska det bli ändring på det ;) Den 26e var det min födelsedag, 16 bast, inte klokt ^^ inte många dagar kvar nu tills jag blir 17 :O helt sjukt vad tiden går fort!

Februari - Jag åkte till Rebbo den 10e för mamma och dem skulle på mässa tror jag. Tror tillochmed att det var första gången jag var hos henne. Japp det var det! Hade så kul, hon är såå bäst. Man kan inte ha annat än kul när man är hos henne. She really rocks!

Mars - Var på Shakira :D tror att vi åkte till Sälen oxå.

April - Var i fjällen igen om jag inte blandar ihop nåt xD men jaa, den här månaden var det inte så mkt heller av vad jag kan minnas.

Maj - Klassresa till Åland var det som gällde nu! En jätterolig resa måste jag säga, och första gången jag var på Åland dessutom :p Den här månaden åkte jag även till Stockholm och gick på RixFm festival med tjejorna, <3 sov hos bästaste Rebbo.

Juni - 6/6 kom de flesta till Norrköping, såg på en viss pöjk ;) alltid lika kul att träffa alla liksom, sommaren hade börjat, snart sommarlov. Allt var lovely ^^

Juli - Träffa massa flicks, gå på massa rixspelningar, kommer inte ihåg vilka som var här men iaf Örebro. Det var bra!! 7/7 var det sommarkrysset o shit vad det regnade :O haha men kul var det iaf, träffade Natalia för första gången tror jag, iih ;'D Vi ägde på dansen till Magnus Carlssons "I'm gonna live forever" haha. 27/7, träffade honom, en av de absolut bästa gångerna. Vibbe följde med mig hem!

Augusti - Åkte på roadtripp med familjen :) besökte massa trevliga ställen! När jag kom hem blev det Rix i Norrköping, Lisa&jessica hälsade på hemma hos mig <3 jag och Lisa hade lite kul i poolen hahaha xD Sen hade jag poolparty med tjejorna här hemma oxå! Trevligt trevligt! Började gymnasiet på danslinjen, det är så kul och min klass är great!

September - Åkte till Rebbo ännu en gång :)

Oktober - p3 live session, helt otroligt mysigt och kul! Kärlek till den dagen! 18/10 åkte jag och Pernilla till Linköping, hade verkligen jättekul, hon stannade över en natt hos moi ;p Lisa fyllde 16 och jag var bjuden på kalas ^^ haha.

November - Rebbo älskling kom hit!! Sen följde jag med henne till Stockholm där vi skildes åt och jag drog med Lisa&Idaa till idol-repet.. sen vidare hem till Idaa i Uppsala :) mys!

December - Idolfinalen!!! Träffade massa fina människor. Luciatåg, Julafton och Nyår!! Älska den här månaden alltså. Nyår var mucho trevligt (;

Nu går vi mot ett nytt år, välkommen 2008!! Jag är nyfiken på vad det har att erbjuda, vissa saker vet jag redan, hoho. :'D

TACK till alla fantastiskt underbara människor som varit med och gjort mitt år till det underbara år det varit!! Ni anar inte hur mkt jag tycker om er.. hihi :*

Ska göra om bloggen snart oxå, kan inte vara såhär julig längre ju ^^ Tror att jag ska köra på blå denna gången, det är ju trots allt fortfarande vinter och vinter förknippar jag med blått. Idag har varit en såndär typisk slappardag. Är trött sen gårdagen, sov länge, tog det lugnt, åkte mer än fem timmar i bil innan vi kom hem. Sjukt skönt att ha lite kvar på lovet faktiskt. Får klura på vad jag ska hitta på de sista dagarna. Får väl se om det händer något kul :) hoppas det!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahahaha fy vad dåligt, ja det ska stå 2008 och ja det snöade.

2008-01-02 @ 17:04:22
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Sara

NEJ USCH VA FIIIIIIIIIN FIIIIIIN BLOGGGGG SÖTNOOOS. & DIN BLID (L) & HALLÅ, FUSKIGT! ^^ (L)(L)

2008-01-03 @ 18:14:51
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

hahahahaha, du tycker de? xD ja, jag ska ta tafg i mon blogg snart! ny design, ny header, mer inlägg & allt!! haha (a) soon...8) men jaha, jennifer kan hon :) & DU ME! :D :D

2008-01-03 @ 22:06:47
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0