Tappat rösten

Imorse så hade vi EOS (estetisk orientering) och den här gången var det dags att byta, så vi hade musik idag! Var ganska så sorgligt att jag hade tappat rösten, vaknade imorse av halsont och sen på bussen var jag helt hes. När vi skulle sjunga så gick det inte alls ;o fy vad arg jag blev, fick inte fram en ton.. -.- speciellt inte när det var lite högre toner. Annars har väl den här dagen flytit på som vanligt, men historian är lite seg faktiskt, nepp jag gillar inte 1tim&20minuters-lektioner :p ännu mindre kulturhistorialektionerna som är tio minuter längre men den slapp vi idag, pga att det var information om IV-valen today på eftermiddagen. Whöhöew.

Klockan 17.20 ska jag ner på pianolektion sen har jag sång 17.45, får se hur det går idag xD attans.
Jaa men nu borde jag faktiskt läsa på om den amerikanska revolutionen, ska redovisa den på fredag. Behöver inte skriva någonting den här gången, skönt. Sen kan jag ju meddela att mina nya skor inte är världens skönaste att gå i en hel dag. Tror jag har fått en blåsa på stortån haha, men ser ingen, det gör bara ont -.- ja men visst.. vill du vara fin så får du lida pin? haha.

Kommentarer
Postat av: Sassa

GUd vad fin din blogg är! :D den blir alltid assnygg när du gör om.

haha, ja du.
jag vet inte 100% men jag vill jättegärna och jag och carro har snackat om det. och nåra andra från min klass med. men vi får kolla upp det :) jag vet inte så mkt. men det vore jättekul! och jag tkr du ska hänga på :) du känner ju mig och carro, så häng med. men jag ska försöka kolla lite mer innan jag vet 100 :)
pussis

2008-01-16 @ 16:20:24
URL: http://saasssaa.blogg.se/
Postat av: Sassa

och jag spelade piano på Eosen i måndags ;O
de var jätte kul. vi spela Imagine :)

2008-01-16 @ 16:22:30
URL: http://saasssaa.blogg.se/
Postat av: Sara

men seriöst den blev jättejättejättebra ju! SUPERAVUNDSJUK!!!!! -.- haha! xD

2008-01-16 @ 17:22:55
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Camilla

Då skulle du verkligen inte gilla våra lektioner..vi har 3 timmars ibland :p haha.

2008-01-16 @ 22:18:56
URL: http://camijo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0