blöbb


- Nothing turns out the way it should.

___________________


Har lite nya planer inför resten av sommaren, vi kanske ska till Tylösand igen för vi vill upleva lite sol&bad nere på stranden, det spöregnade liksom sist. När det var Rix var det rätt fint väder men då var vi ju inne i stan lix. Magnus Uggla ska vara där och uppträda då (30juli) hoppas att det blir av, det skulle vara kul faktiskt! Och det kändes inte så fasligt långt att åka den här gången, men vi får se :p inget är riktigt bestämt än.

Rebboo ska försöka komma hit mellan den 26-31juli och den 1-3aug ska Camilla och kanske Nicole komma hit så ska jag och Anna ta med dem till det nya äventyrsbadet som de byggt här i Finspång ;) Har inte varit där än, måste checkas in!

Pappas födelsedag på onsdag :) Ska jobba imorn och på tisdag hade jag tänkt, måste ha lite mer cash har jag märkt. Annars får jag väl tömma spargrisen, haha den är full nu så det behövs! 4-8aug dansläger i Stockholm, har inte fått något svar tillbaka men hoppas nu verkligen att det fanns plats för mig och Sassa! Det kommer bli en grym vecka :'D Om allt blir som planerat så blir jag väry nöjd!

Igår var jag och mamma inne en sväng i stan, träffade Nicole sötis och gav henne pengar som jag var skyldig henne. Det var kul att träffa henne, har inte setts sen vi slutade skolan! Jag hittade det mesta jag hade tänkt att köpa och det blev supersnyggt! Sedan så gick vi och käkade på Fräcka Fröken innan vi skulle gå och se Mamma Mia :] Den var riktigt bra!! Om du inte har sett den så är det ett måste, I promise ^^

Idag håller vi på och städar lite, var världens åska här förut och det lät som att blixten var precis över oss, helt plötsligt small det bara till och allt stängdes av, läskigt!! :| Så spöregnade det ju så liksom, det perfekta städvädret ;p ska laga mat alldeles strax, det blir fläskpannkaka, yummi!


Kramar till er söta som läser min blogg (;

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det typ sprakade i våra eluttag, sa Frida :O

2008-07-20 @ 21:33:03
URL: http://zpiroou.blogg.se/
Postat av: Christina

Vad glad jag blir!! Om du kommer tillbaka till Tylösand så kommer jag och Sara ut och träffar dig. Tar en fika eller nåt.

Verkar ju som om vädret kommer nu.

kramis

2008-07-21 @ 13:04:20
Postat av: Madeleine

Ah fan, jag såg det :O Scäryyyyh!

2008-07-21 @ 15:47:37
URL: http://zpiroou.blogg.se/
Postat av: Lisa

kram till dig med ^^

2008-07-25 @ 17:59:10
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Sara

Miss you and dina blogginlägg. Men ja vet att du är busy nu, men kan väl sakna dom & dig endå =) sådeså. Men när vet du om sthlm o de där? ;o liksom bra o veta o så... (a) hihi. Men ja hoppas du mår jättebra! :') <3

2008-07-28 @ 19:37:12
URL: http://sariiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0