Good GÖRL ^

I förmiddags så följde jag med pappa ut på långpromenad, det var skönt! Fick kompensation för allt det onyttiga jag åt igår :p sen badade jag i poolen för ni vet, man blir ju varm av att powerwalka i 52min haha! Borstade lite på botten för det hade blivit lite smutsigt, tog in och tog ut disken ur diskmaskinen och nu så har jag lagt in en hel massa låtar på mobilen som jag ska lyssna på på morgondagens bilfärd. Ska ju ner till Båstad först dårå till ett par kompisar, sover där i en eller två nätter, drar sedan upp till Halmstad och bor på Tylöhus :'D På kvällen äre Rix som gäller och jag ska väl vara där på dagen oxå antar jag så att jag hinner träffa alla söta flickor. Åker hem sent på fredag och då är även LinneaBejbi med :) Aaah fytusan vad jag längtar alltså! ^^

O ikväll äre bio som gäller, "Mamma Mia The Movie" ska vi se! Det blir naajs ;] Nu ska jag packa färdigt så att jag har det klart tills ikväll när man kommer hem trött och inte orkar göra så mkt ;p HEhe så Tjillevippen!!!


update: bion blir i helgen ist ^^ det är så mkt att fixa tills imorn så att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0