Soliga dagar!

Det har varit superskönt ute på landet! :) Vi har solat, solat, solat, solat, solat och återigen solat hehe ^^ o så har vi ju käkat glass och annat såndärnt somrigt liksom! :] Tyvärr så lider jag av svår fobi för ormar och spindlar, haha tänker ni men allvarligt.. jag vågar inte ens gå bort till dasset.. och jag vågar knappt gå ner själv till vattnet. Om bara ormar inte fanns, vad jag skulle slippa oroa mig då! Men jag antar att hela den här cirkulationsgrejen förstörs då, djur som äter varandra o skit för att det ska gå runt liksom. HAha herregud vad jag spekulerar 8) SOM SAGT det har iaf varit toppen därute, as always, vill man ha lugn och ro så ska man åka ut dit och bara vara. Det är så underbart och att hela tiden höra vattnet klucka under bryggan medans man ligger där och steker i solen. ååhh. (:

Längtar som en tok till när Linnea ska hälsa på, det lär bli hur kul somhelst, det lilla lyckopillret! <3 Nu är jag rätt så trött haha, så jag ska försöka sova I think.



O sen när vi åkte hem så stannade vi till i stan och shoppade loss lite, HÖHö, det blev inte det som vi skulle köpt från början, eller det som jag hade spanat in men en annan gång kanske. Ska in på söndag ifall jag ändrar mig ^^
Här har ni en picture på det som blev inhandlat idaaag!



Jag har kommit underfund med att jag har en slags förkärlek till gråa, mjuka huvtröjor 8) haha men de är ju så snygga och sköna och allt vet vad... hihi.

PUSS&GODNATT VETJA!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men pluttegosan <3 JAG LÄNGTAR OCKSÅ SOM EN TOKSKOLL! mihihihih, de ska bli V-bloggar för hela slanten då alltså! xD

2008-07-05 @ 16:49:24
URL: http://lunnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0