Stolt över mig själv! ;]

Har gått två långpromenader med Fiffi idag och städat mitt redan städade rum, haha men alltså jag möblerade om en sak och rensade typ, dammsög och sådär. Lyssnade igenom massa gamla skivor samtidigt. Nu är det lite mer ordning :) Tog ut pianot till altan förut och satt o spelade där en stund, det var ju mys! Spelade "Can you feel the love tonight" iih, asfint ju! :]

Har varit nere på spat hos mamma och syrran. Mötte Anna och hennes pojkvän på vägen ner. Sedan var jag tvungen att köpa mat på grillen, hade inte ätit ngt! ;o Kom hem precis och jag brände mig på en brännässla.. direkt i med benet i poolen xD O vi ska tydligen åka till stugan ikväll, pappa är redan där för han jobbade i boden idag. I'll be home tomorrow!

Ciaobellas ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0