Ut i friska luften

Nu ska jag gå ut med hunden, Fiffi har anlänt haha ;D Rätt så fint väder idag faktiskt, få se vad jag hittar på :) Ska fylla i lappen klart oxå till danslägret, det blir prima det! Ska träffa Sara från Göteborg då oxå, hihi, det var lääängesen! Vi kommer få massa fritid, but det finns väl alltid saker att göra däruppe xD Då måste man ha pengar oxå... men jag har ju jobbat liksom, weey. Allting löser sig! Förut var det en från en spelbutik som ringde och sökte pappa på min mobil ;s vettifan hur de fått mitt nummer, really scaaary ju.

Kanske ska gå och ta ut min vinst oxå ^^ 50 spänn rikare, extra bra eftersom att jag inte hittar så mkt pengar som jag borde ha efter att ha handlat igår -.-' Nu ska jag inte bjuda på ett tag haha, nu är det någon annans tur!!!!1

HEIDO. Vi höres. (Ni kan som vanligt nå mig på mobilen xD)

Kommentarer
Postat av: Sara

Min mobil är typ paj! :| ouuuh, panik :( men grattis hörrudu till visten :D hihih

2008-07-12 @ 19:39:48
URL: http://sariiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0