Utgång à la Sommarrocken!

Är i princip färdig, om ett tag ska jag gå till Anna och sedan går vi tsm ner till torget för att kolla in Sommarrocken, förra året var Melody Club här men i år är det inget större band, men ganska många vad jag vet. Kul att lyssna på lite musik och umgås liksom :) så det blir nog trevligt! Sen får vi se om gårdsfesten är slut eller inte här hemma, den är idag, haha våran årliga gårdsfest ^^

VARSEGODA, här är min dagens outfit xD om ni skulle vara intresserade så att säga.. de nya shortsen, halsbandet och örhängena e på! Hih. I lajk it yäääh! O bara för att jag köpte lila nagellack idag för att jag skulle matcha.. haha I'm so proud 8)


(O NEJ SHORTSEN ÄR FORTFARANDE INTE BLÅA UTAN LILA -.-')

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

är det en parfym som står där ;o tror jag har en sån isåfall haha!

2008-07-05 @ 18:37:57
Postat av: Chrissy

haha nej det är faktiskt ingen parfym ^^ det är en slajmgrejs så när man vänder på den åker det där lila åt andra hållet, haha fick det av min pojkvän i fyran när jag fyllde år HAHAHA

2008-07-05 @ 23:45:24
URL: http://christiine.blogg.se/
Postat av: Linnea

ååh, himla snygggoooo :) PUSS PÅ DIG SNYGGING!<3

2008-07-05 @ 23:57:48
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahahahha är det sant? xD Min parfymflaska ser likadan ut HAHA vad komiskt!!! xD

2008-07-07 @ 01:27:31
Postat av: Chrissy

ja hihih, det är faktiskt sant ^^ hahah

2008-07-07 @ 01:35:39
URL: http://christiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0