Bort från datorn och allt vad det heter

idag åker jag hem till Camilla och stannar där tills imorgon, det ska bli nice :) o snart slutar jag, den 11e, kan det bli senare eller....sen den 13e ska jag på min kusins student =) han blir stor grabb nu alltså! orka att alla ska tampa ner på mig? tillochmed utanför dumma internet men jag klarar mig, det finns andra men på nåt sätt verkar det som att jag alltid ska få ha ngn vid min sida som är där och klankar ner på mig. mm trist? jag vet. bajbaj äckelpaj juste, håller på att fixa med telen oxå, så snart kommer jag ha nytt nr o hela faderullan.

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha en underbar tid nu och njut av början på ditt sommarlov.

Vädret är ju kanon och jag sänder dig lite kramar för jag tycker du är en underbar tjej.

2008-06-05 @ 13:37:57
Postat av: vibbe

AAAAAAAAAAAAAH JAG LÄNGTAR SÖNDER MIG TILLS DU FÅR NU TELEFOOOOOOOOOOOOOON WIHOOOO :D :D :D :D :D:D :d

2008-06-05 @ 15:56:23
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0