Dålig stil

Dem har bytt ut Belle i Våra bästa år!! :o Det är hemskt.. hon kanske hoppade av men åh det ska vara hon och Shawn ju, riktiga Belle. Bajs fast jag har sett klipp på en hemsida, en amerikansk och där får man se att Shawn kommer bli ihop med Mimi ;o liiite wierd måste jag säga faktiskt! Den serien ballar ur snart haha eller om den inte redan har gjort det. Kommer ihåg när jag satt med syrran och kollade, det var hur länge sen somhelst! Jag och Sara är iaf väldigt irriterade på att dem har bytt ut en karaktär till! Först Philip och nu Belle ;o dumma!

Fick sluta tidigare för pappa idag :D weey! Så jag gick hem, har jätteont i tårna för mina skor är jättejobbiga för tillfället :p O Sassa ba kanske kommer hit nästa vecka, hoppas hoppas!!! Saknar henne massor ju.. <3 Sen snart ska Rebbo komma hit oxå :) Ingen sommar utan Rebbo! (8) absolut inte! Haha lite kul att jag tänkte bada när jag kom hem fast nu har jag liksom svalnat efter promenaden.. så det blir nog inget bad. Har inte badat någonting i sommar nästan :o så himla dålig stil av mig, liksom OKEJ vädret har inte varit det bästa hela tiden men man måste ju bada.. :o När jag väl är i så struntar jag i hur kallt det är typ men just att få lust att bada när det är sånt här väder är ju inte det lättaste ;p haha.

Åhh mitt rum ser förj*vligt ut rent ut sagt.. det tar kanske bara några dagar efter att jag har städat så ser det ut som skrutt igen, usch jag blir så trött -.-'


- And everyday I think of you, I really don't know what to do.
Should I stay or should I go..?



Peace out guys! \m/

Kommentarer
Postat av: Sara

jaaa :O dålig stil, usch usch usch! Ja hatar det! orginal Belle & Shawn liksom (L) gråter en skvätt

2008-06-24 @ 21:58:16
URL: http://sariiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0