haha överspelat...?

alltså, jag ser rakt igenom, det är så jäkla tydligt! jag har alltid rätt typ. fast man önskar ju såklart att det inte vore sant liksom..

pratade med Camilla i fonen förut och bestämde om i helgen, det blir mys :) imorgon kommer oxå bli trevligt, mys heeeeeela dagen lång :* MIDSOMMAR MIDSOMMAR TJOHEJ :D

"I can see through locked doors" ;) or something like that.

btw, efter att ha jobbat som ett as idag oxå, lagret har aldrig varit så fint! :o iaf, så fick jag min massage av mamma som jag fick i present haha, men bättre sent än aldrig! =) Dessutom ska jag få en till eftersom hon inte körde hela idag. Sedan solade vi, NAJS! Inte för att skryta, meeen.. hehe jag är brun!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja vi har en del gemensamt. Nu också solbrännan hör jag. Hoppas du får en kanon midsommar kramis

2008-06-20 @ 15:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0