Klippeliklipp

Japp idag skedde det, lite klippning ^^ hon märkte att jag hade självfall FAST att jag hade plattat det precis innan 8) HAHAHA.. mm så kan det gå 8) hon fick ta fram mina lockar sen när hon skulle fixa till håret och jag blev nööööjd! :D Kanske ska ha så lite oftare.. muhihi. Det är bara det att jag är kass på att locka med min locktång, förstår inte riktigt (det är plattoch locktång i samma) plus att det inte blir några lockar men å andra sidan behöver jag ingen locktång.. SJÄLVLOCKIGT hår jao xD usch dem som har det vill ha platt och dem som har platt försöker få det lockigt.. konstigt va? ;p Det roligaste va att jag fick sitta i en slags massagestol när hon tvättade håret på mig haha 8) sen mot slutet bjöd hon mig på juice, jäklar vilken service alltså, här i Finspång är vi så många frisörer så att de måste ha sina små knep för att ha kvar kunderna, maybe ;) hahah. Provade en ny frisör idag nämligen, eller mammi känner henne (vem känner inte mamma? xD) i den nya frisörsalongen Kocy & Co :) NAJSEE. Slänger väl in en bild här oxååå.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bara för att du blev så otroligt jävla fin i håret! :'''D (L)(L)(L)(L)

2008-06-18 @ 14:14:10
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Sara

sååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint (L)(L) :O

2008-06-18 @ 17:45:50
URL: http://sariiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0