Min släkt är bäst ^^

Haha så sant så sant :D Vi firade ju min kusin igår, han tog studenten, whoho! Vi kom som vanligt preciiis i tid typ, han hade redan hunnit springa ut men va tusan ^^ stackars studenter säger jag bara, det ösregnade!! Vi fick gå ett tag bland alla paraplyn innan vi hittade honom. Men som tur var blev det bättre väder sen, jäkla fredag den trettonde alltså ;o Magnus var där :D (handbollsproffset) mjo I'm pretty stolt actaully och han är världens sötaste, snällaste och charmigaste :) Seriöst han har allt ;o som sagt jag är lite stolt hahah (a) han kan spela gitarr oxå, undra om det är ngt han inte kan, han kan sjunga med.. ^^ Denise, Torbens syster är himla rolig oxå hahaha ujuj, men ah det var kul att träffa alla kusiner, fastrar, farbröder och farmor och farfar igen :D hihi. Plus Torbens släkt på hans mammas sida som är från Norge. Trevliga människor det där!

Ikväll då, jaaaoo vi ska ner till Hotellet och checka fotbollsmatchen mellan SVERIGE - SPANIEN. Heeeejjaaa Sverige!! Jag är taggad :D wheeheeeyyyy. Jamen nu är jag så himla trött, sov inte så bra inatt, la mig i stort sett bara på ett överkast med filt över mig och inga andra kläder att sova i och ingen tandborste haha visst låter det som att vi hade planerat att sova där? Ehm neej xD Var tvungna att åka hem tidigt oxå för vi måste öppna affären kl10. Tog längre tid att åka hem idag oxå pga av Vätternrundan, guud dem cyklade typ 10 på rad ibland :p smartheads, NOOT.

Puss på er people ;) (längtar tills jag får min mobiiiLl!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0