Myshelg med syster =)

I torsdags åkte mamma och pappa på bröllop i Rättvik, min syssling har gift sig :) Så jag och syrran var hemma och jobbade i affären, fredag och lördag, det var fotbollscup här så vi fick extra mkt att göra ;) På lördag eftermiddag åkte vi till Norrköping och så stannade jag där, vi såg på film och sådära ^^ På söndagen gick vi bla värsta långpromenaden runt strömmen plus att vi powerwalkade hela vägen haha. Ujuj det var jobbigt xP men shit alltså vad skönt det är efteråt, jag testade Fredriks hantlar och han tyckte jag var duktig haha, jag är så envis liksom så här klarar man många! På kvällen gick vi över till Robb&Tess och kollade EM-finalen, åt jordgubbar och glass. MUMS! Robban slutar aldrig förvåna mig haha. Kul prick det där ;) Deras unge Cornelia är bara för söt oxå! :') Sen idag så åkte vi ner på stan och kollade REAN :D jag hittade ett par ASSNYGGA jeans på JC men tyvärr så kostade de en slant men jag SKA ha dem! SÅ är det bara. HEhehe 8) Märkte att jag fått studiebidrag oxå så här ser vi möjligheter plus att jag har ju faktiskt tjänat lite, har ju jobbat ;) Ah o så hittade jag en jättejättesöt t-shirt på Carlings, jag måste ha. Bara det att den va oxå lite dyr, för att vara en t-shirt haha men den var så skön och så söt!! Ajja time to bed snart, puss eller!

<3

Kommentarer
Postat av: Christina

Verkar som om du har en bra sommar än så länge. Nu väntar vi på värmen som är på väg.

2008-07-01 @ 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0