najsbajs

Mm som ni ser har jag ny header igen, tack Vibbe ;) idag fixade jag även med lite kategorier, vill ha lite struktur på min blogg nu liksom, är jättenöjd med färgerna och att jag lyckades med fjärilen vid rubrikerna. I'm good (a) för att inte ha PS liksom HAHA 8). Har precis ätit. Tänkte gå ut en sväng, jag har tråkigt just nu ;o huuuum what to do huh? Jag får väl hitta på något helt enkelt HöhÖ. Så är jag sur för att naglarna växer så långsamt, jag är en människa med väldigt lite tålamod. Mörgh -.-'

Why don't you answer? I have to know.
It's making me confused about not knowing.
So please..

Har lyssnat igenom Christina Aguileras album och det slog mig att hennes texter verkligen sa någonting, såg ett program igår om den skivan "Stripped" och om henne. Fett bra texter med värsta budskapen ^^ hon har något innanför pannbenet trots allt. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

DU ÄR SÅ DUKTIG! :D



vill snacka på msn snart, höredudu!

2008-06-15 @ 19:52:29
URL: http://sariiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0