oj vad tufft

Ska jobba en vecka till nu.. aah det är tufft med sommarjobb -.-' och så ska jag antagligen jobba i boden iår igen. Men det kan faktiskt vara ganska kul, inte lika mkt man måste hålla reda på då och dessutom så bor vi ju i stugan då :) mysigt. Har precis ätit och kollat på Våra bästa år. Alltså den serien blir bara skummare för varje dag ;p men jag kan inte sluta kolla. Nörd jag vet! Hehe och en jättekul sak är att mina naglar, många av dem är aslånga nu! *weey* det är något att hurra för tycker jag haha.

Längtar till vecka 29, RixFm Halmstad (träffa Nettan!!), Tylösand och Båstad :) Najs yääh!

Kommentarer
Postat av: vibbe

och med Nettan menar du .... nettisch? :O :O :O



HAHAHAHA tack för dina roliga kommentarer btw HAHAHAHAAHA du är så galen BUT AJ LAJK YOU ANYWEJJJJ PUSS VA

2008-06-23 @ 14:33:47
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag och Sara såg varje avsnitt förr och man måste beundra de som kan få ihop det manuset.

2008-06-23 @ 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0