* Shopping!



Som sagt, åkte ju in till stan idag och jag fick med mig en del =) Vi åt även mat innan vi åkte hem, när mamma är med så brukar hon ha spenderarbyxorna på sig 8) HEhehHe ^^

Vita tygskor från Din Sko ~ 199:-
Rött linne från Gina Tricot ~ 99:-
Fina flippflopps från Din Sko ~ 299:-
Kaprijeans från Vila ~ 599:-
Hodtröja med kort ärm från Gina Tricot ~ 199:-
Matchande shorts från Gina Tricot ~ 99:-

Sen köpte jag även Bh och strumpor, haha men det behöver jag inte lägga in bild på 8) Så, nu känns min sommargarderob lite mer full ^^ ska bli ruligt att börja använda allt.

Nu ska jag ta mig lite att äta, pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina saker ju! :)

2008-06-13 @ 19:15:07
URL: http://sariiiis.blogg.se/
Postat av: Christina

Härligt att handla nya saker.

2008-06-18 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0