Snart äre dags

för Sverige att möta Ryssland! Wheey, älska fotbollsmästerskap yes!
Idag har jag jobbat igen och jag har verkligen gjort fint nere på lagret nu, ska bara soppa o lite sådär sen äre klart! Åkte iväg till sopptippen med en hel del. Här händer det grejer när jag är i farten 8) höhö. Håller på att städa inför midsommar, det ska ju vara fint då, speciellt enligt min mammi ^^ såå jag får väl lyda, dessutom så ska jag ju få gäster! På dagen ska jag, mor och far åka till På Lustus (lite av en tradition ibland) och kolla på tåget. Sen måste jag dansa kring stången (a) haha! Men seriöst, blev lite jobbigt när jag inte gjorde det förra året.. jag är en traditionmänniska så det så! På kvällen sen så kommer Anna och Manda hit, Maria blev sjuk :/ men ja vi får ha roligt vi tre. Kör på temat frukt.. haha ska ha ett stooort fruktfat och så ska dem ta med sig en ovanlig frukt, spännande spännande. Tyvärr så kan jag inte bada i poolen som det var planerat pga en speciell vecka -.-' attans bananer liksom. Jag får väl sitta på kanten och kolla på xD Så slutar vi med en film skulle jag tro, mys med tjejkväll :)

Nu ska jag städa vidare och fortsätta att tagga inför sista gruppsspelsmatchen, Go Go Sweden!

Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja jag varnade för ryssarna och tror de kan gå långt. Dåligt att vi har killar som har kanonlöner men inte kan prestera mer. Midsommar blir ingen dans för oss har aldrig gått pga av allergin men vi har andra traditioner Ha en underbar dag kramis

2008-06-19 @ 13:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0