Städdrottning? :D

Yepp, jag har städat i affären idag med, mamma tyckte att jag var bra på att städa, det ni! ;) haha! Ska väl börja med mitt eget rum snart, sen duscha och se på fotbollen. Det var två byggarbetare som kom idag och skulle sätta upp en skylt, och en av dem va lite het.. HEhehe stod där och visade musklerna 8) och han ba kollade värsta mkt, jag höll på att garva ihjäl mig, var tvungen att gå ifrån en stund.. 8) HAHa!

Alltså jag blir tokig på det här jäkla vädret!! :( Varför kan det inte bli sol någon gång för? Bara trist väder typ hela tiden..usch. Fast iofs så är det rätt så bra eftersom att jag jobbar hela dagarna. Sen när jag är ledig, DÅ FÅR GÄRNA SOLEN KOMMA! Hör du det solen? mm precis, kom då!

Haha o så måste jag bara säga att den nya ICA-reklamen är asskön xD Älska Ulf! "Solglasögon är sjukt viktigt när man steker!", "Man vill ju va fräsch, whohoo!" HAHA så kul! (a) o jag ba kom på mig själv med att jag har börjat kolla på nyheterna och vädret HAHAHAHAHA... största skämtet typ. Fast okej nu är det ju inget skämt....8) MEN ÄNDÅ! *shyyys!*



HAHAHAHAHAhaHAHAhaHAHAHHA! Så ba står det två brats där... ahhaha *död* xD



You'll be in my heart,
From this day on,
Now and forever more,
Why cant they understand the way we feel,
They just don't trust what they cant explain,
I know we're different,
But deep inside us,
We're not that different at all,
You'll be in my heart,
See you'll be in my heart,
From this day on,
Now and forever more
From this day on forever more, you'll be


(bara för att jag har gjort det där själv)

PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0