Telefontalking, yes :]

With VibbeVajjb pratade jag med, det var najs :) Bla satt vi och rågarvade åt massa klipp med Tintins garv HAHAHA! Alltså.. mm xD Blev oerhört sårad oxå av en grej som jag la märke till. Då känns allt sådär hemskt falskt igen. Men jag klarar väl allt? Ehe det verkar som att de flesta tror det. Så kunde jag inte låta bli med en grej, jag är för snäll helt enkelt, mitt hjärta och samvete talar först..

O bara för att Vibbe kanske ska komma till stan imorn, då blire till att ta ledigt isf och umgås med na :) Var längesen nu! Jao men jag har inte så mkt mer att skriva förutom att jag blev lite rädd när jag såg att det var kolsvart utanför min dörr, alla hade gått och lagt sig ;o det ska jag oxå ta och göra nu! Måste vara pigg imorgon :D

och Puss på min familj fresten :* älskar dem så jädrans mkt! De borde oxå få bli uppmärksammade någon gång, verkligen!! Skulle aldrig klara mig annars, they have answers to everything!

Heido.

Kommentarer
Postat av: vibbe

dukanvanajsliksom (L) hihihih.



DIN MAMMA ÄGER! xD

2008-06-25 @ 17:48:37
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/
Postat av: Christina

Känner igen mig där. För snäll och vill alla väl och det uppskattas ju inte av alla tyvärr.

2008-06-26 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0