WHY?!

Varför tar de aldrig in Allbäck?!?!?! HAN ÄR JU BÄST + ZLATAN. Han gör alltid mål när han är inne, typ 9 fall utav 10. Liksom baaaajs jag är så himla sur, sista minuten liksom, kan det bli mer jobbigt? -.-' UUSCH. Men jaja som tur är det inte slut än :) vi har fortfarande chans. WHiho men varför inte vinna den här matchen liksom? Mmm det kan man ju undra.. PFFT.. sista minuten(!!!) ----- .--------

Var förresten nere på hotellet och kolla, det var trevligt! Förutom förlusten dårå..
Jag åt nachos med tomatsalsasås :)

Nu hoppas vi på oavgjort mellan Grekland - Ryssland eller att Grekland vinner. All right? Då har liksom Ryssland ingenting att spela för i den sista matchen mot Sverige ^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

KISSSSAN! ehh 8) ..

lasse kan ju kissa, dock pinsamt när rosebäck HAHA heter han så? ahmen, när han filmade.. också står lagerbäck & säger att de ska bli frispark, liksom. BETE DIG, skit i om det är sverige jag snackar skit om (a) men de var pinsamt..



MEN DU & JAG MY DEAR FRIEND! vi är nya tränarna fär sveriges Landslag, RIGHT!?(L)<3

2008-06-14 @ 23:32:18
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: Sara

ALLBÄCK ÄGER UT ALLA FOTBOLLS SPELARE I SVENSKA LANDSLAGET IAF. HAN ÄR BÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄST!!! <3

2008-06-15 @ 19:50:13
URL: http://sariiiis.blogg.se/
Postat av: Lisa

JAG VILLE OCKSÅ HA IN ALLBÄCK!!!!!!

men rosenberg är värsta snygg (aa)

2008-06-16 @ 03:12:21
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0