Äntligen klar med boken!

Det roliga är att jag satte min egna deadline! Hihi, eller vad man ska säga ;p haah. Tänkte för mig själv att jag skulle bli klar tills One tree hill började, tror ni inte jag var klar 18.05? Exakt då programmet börjar! Alltså, det var liite scary :o haha men väldigt kul för nu är jag jättestolt över mig själv! Whoo. Fast jag har ju kvar analysen men äsch den kommer vara färdig den med snart! :) *positiv*
Jag förstår mig inte på Lucas ibland, alltså i OTH, han verkar ha svårt att bestämma sig för vem han är kär i och jag vet inte heller vem jag tycker att han ska vara ihop med, liksom han och Peyton är typ gjorda för varann men samtidigt är hon en bitch 8) HAHAH. Visst det kanske var lite att ta i o liksom lämna henne för att hon inte sa ja direkt men mm.. svårt asså ;o hihi but I love it, äntligen har jag femman liksom så härligt! Har haft det ett tag nu ju, tralalala (8) Jao men snart äre Parlamentet, dem ba säger alltid att Björn ska va med på Sporten innan men han är ju inte det!!! -.-'

Kommentarer
Postat av: vibbe

THAAAAAAAAAAAAAAAAANKS SWEEETIE!!! =D hahaha, learned by the best ;)

2008-05-04 @ 21:27:12
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se
Postat av: Linnea

JAG HÅLLER MED DIG!
satt just å dampade, för lucas är het men schizo typ! & peyton är också het, men hon vet vad hon vill iallafall..

och att lucas friar till nykomlingen lindsay (jag hatar när nya personer kommer in i ett program & förstör allt) som kan gå & bajsa, hon kan typ va med i rederiet eller något sånt skitprogram, FÖR DET SKA VARA LUCAS & PEYTON! de stor ju skrivet på peytons garderobsdörr & SÅ SKA DE VA!

okej, jag har tråkigt -.- sorryyy christus!

2008-05-04 @ 23:27:44
URL: http://lunnes.blogg.se
Postat av: Christina

Du får fråga Sara. Hon har ser på OTH direkt när de kommit ut i USA. Den tjejen kan inte hålla sig men sen
gillar hon inte svensk undertext. Fast serien gillar hon skarpt pga av 2 personer

2008-05-05 @ 12:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0