.

nu har jag varit sur&ledsen så jäkla länge så jag orkar inte med det längre..för det första så kan jag fortfarande inte smälta att vissa som jag trodde skulle bry sig när jag var ledsen för att det var två år sen min mormor dog men som inte gjorde det. självklart är jag fortfarande ledsen men just den dagen var extra jobbig, vad ska behöva ha hänt för att ni ska bry er? ni kanske inte trodde att jag var så ledsen, I don't know, men sårad blev jag iaf, när man inte ens skriver på ngt annat ställe, ringer eller vadsomhelst. för det andra så samma sak när jag är glad för någonting eller att det gått bra eller vadsomhelst, då har folk svårt att klämma ur sig ett grattis? tyck att jag är töntig då men faktiskt så bryr jag mig om sånt när jag just nu bara kan hålla kontakten genom internet, vad ska man tro liksom? själv tycker jag att jag försöker uppmuntra folk och bry mig, om ni har några invändningar till det så säg gärna det isf. sen är jag ledsen för att jag tappat kontakten med så många. ibland tänker jag såhär "amen det var längesen vi snackade, nu skriver jag" mm o så får man igång en konversation och allt verkar frid och fröjd men sen nästa gång man loggar in då duger man tydligen inte. är jag så tråkig? man ska inte säga saker som man sedan inte kan bevisa. jag känner mig så förvirrad och konstig inuti, jag vet inte vad jag vill/tycker/tänker ibland, ena stunden kan jag vara glad men ena stunden inte, jag är typ världens mest veliga person och vissa vet det, men innerst inne så har jag en känsla som vill men så är det ngt som blockerar en så att det inte går att göra det perfekt igen. det finns så mkt som jag vill ha sagt men jag vet inte hur jag ska formulera mig och det här är ett försök till, ja jag vet inte vad, jag har känt mig utanför en tid bara, det gäller flera personer så det är inte bara nån enstaka som jag tänker på det är många många många, det är bara inte som förut och jag saknar det alot. men jag måste faktiskt ge lite credit till dem som faktiskt enligt mig visar att de bryr sig och dylikt. det är guld värt för mig, det behöver inte vara värsta mkt men bara nåt som visar att man helt enkelt bryr sig. men när man ingenting får så blir man lite konfunderad.

does this text make any sense at all? hoppas det för jag vet inte hur jag ska få ut allt som jag tänker, det har jag inte fått heller men en del kanske. och bara för att jag skrev det här nu så behöver ni inte bli jättebra vän med mig, man ska ju inte bli tvingad till sånt, alla har ju olika smak liksom jag ville bara skriva lite hur jag känner. that's all.

snart så kommer Camilla och Anna hit, ska visa Camilla vart jag bor huhu, sen ska vi två in till stan för att kolla på Nicole baby som ska uppträda med Norrköpings ungdomscrikus :) ska bli riktigt kul, sen kanske jag sover över hos henne, vi får se. ^^

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: idaa

gumman!!

jag förstår hur du känner...
jag VET att jag är SKITKASS på att skriva osv.
senaste tiden kan jag skylla på att jag har haft
mycket men jag är verkligen dålig på det, MEN
det betyder inte att jag inte bryr mig om dig.
jag kan läsa saker när andra mår dåligt så jag börjar må dåligt själv men jag är inte alltid
tillräckligt stark för att kunna ta upp det
med den personen, jag vill alltid hjälpa och finnas
men ibland går det inte. jag har mycket med mig själv och nu känner jag mig som värsta egot när jag skriver det här, men det är svårt att hjälpa andra när man inte ens kan hjälpa sig själv :/. WHATEVER. du ska veta att jag verkligen BRYR mig om dig, och om du vill prata så finns jag alltid här.

puss sötnos

2008-05-31 @ 11:59:43
URL: http://idaagillegard.blogg.se
Postat av: Kim

Jag känner att jag borde skriva.
Vet inte om jag borde ta åt mig, men som så många gånger förr så krävs det två för att hålla kontakten och att vara vänner via internet går helt klart upp och ner, allt är som en berg och dahlbana. Och när jag läser din text får jag ett intryck av att du vill att folk ska känna sig skydliga och texter låter bitter, eller något sådant. & Chrissy det får du inte vara för det finns många som bryr sig om dig, däribland jag,
men det jag försöker få fram är att verkligheten, skolan, och vardagslivet tar upp en så pass stor tid. & ja tycker ändå att du och jag har skapligt bra kontakt, visst du och jag har aldrig varit bästa vänner men jag skulle helt klart vilja påstå att vi är bra vänner och som sagt vänskapen via internet är lite utav en berg och dahlbana. & måste tillägga att om du tycker att jag är dålig när det kommer till att hålla kontakt är jag självklart redo att bättra mig, OFC!

2008-05-31 @ 13:24:19
URL: http://Metrobloggen.se/DayDreamer
Postat av: vibbe

åh men åh ... PUSS PÅ DIG!

2008-05-31 @ 15:12:46
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se
Postat av: Christina

Jag förstår dig helt.
Ok vi har ju inte haft kontakt så mycket men jag förstår precis.
När Erics Dagar kom i år blev jag så ledsen pga av vad som hände och jag fattar inte folk att de inte kan förstå.
Ok alla kanske inte upplevt känslan av att sakna nån enormt och hur viktigt det är med datum men från det till att inte ta hänsyn och finnas till är enormt.
Det klassiska är dock man har inte tid jo det har man.
Det behöver inte ta så lång tid att skicka ett hej eller kram och det betyder så mycket.
Kramis

2008-05-31 @ 15:39:42
Postat av: Sara

Allt det här är så himla svårt. Jag har sagt det förut & jag tycker verkligen inte du förkännar det. För det med din mormor, jag vet hur det är själv, man vill verkligen att folk ska finnas där. Inget märkvärdigt mycket, men veta att dom finns där, för det är inte alltid sägert. Säga få ord som "Hoppas du mår bra endå idag, trots det du går igenom. kram" Sånt liksom, det skulle göra mig glad iaf. Att ha internet vänner sätter mycket på spel, det kan komma så många känslor genom åren. En sommar så träffas man hela tiden och allt blir jättebra, man blir så lycklig när man träffar nytt folk och så. Men sen så börjar skolan & vissa kanske inte får tid med dator eller snacka i telefon på samma sätt, träffas osv. Man kan även skaffa flera med tiden som går & glida ifrån dom andra,klart det sårar, ingen tvivel om saken, liskom.
jag vet inte vad jag vill ha sagt riktigt. Men du är en helt fantatisk person Chrissy, jag menar det verkligen. Du är så GULD värd, verkligen! Om du bara visst, din personlighet är stor & mycket fin. O ja, jag älskar dig! Det löser dig de här ska du se, det kommer bli bra :)
PUSSS&KRAAAM! (L)

2008-05-31 @ 21:04:55
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: natalia

älskade älskade vän!
jag vet exakt hur du känner dig när du säger att du förlorat folk osv. du är värd så mycket bättre baby! Hoppas även att du vet att jag verkligen tycker om dig och jag bryr mig JÄTTE mycket om dig!
Du är så fin på både in och ut sidan och just nu vill jag bara krama dig, vill inte att du ska må dåligt alls och att allt ska lösa sig... det kan va svårt o blablabla men jag vet att du klarar att ta dig upp till toppen igen. De du "förlorat" kanske inte är tillräckligt bra för dig eller förstår inte vilken kanon tjej du är. Shit låter som värsta diktatorn (a) men du kan alltiiiiiiiid prata med mig älskling

2008-06-01 @ 00:31:05
URL: http://naatalialiljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0