Läsa

Läsaläsaläsaläsa. Så ser min fredag ut, om jag inte lyckas läsa klart det jag vill innan kvällen såå... kanske jag kan få göra nåt annat ikväll xD Hatar att jag alltid ska ha läxor på helgerna. Dessutom är jag nervös inför franskan nästa vecka oxå, eller rättare sagt den större delen av den resterande terminen. Ska nämligen börja med muntligt o skit, jag som inte kan prata franska knappt. Den här terminen har sugit i franska. Jag lär mig inget typ -.-' Ska bli så himla skönt/kul att börja i spanska nästa år :D Har alltid velat läsa det. Whoho jag fick mina förstahandsval på IV-valen fresten! Spanska steg 1 (HEHE) och Make up :) *happy*

Men nu har jag inte tid att sitta här, läsa vare! Japp japp. Puss.
Har fortfarande lock för örat oxå -.-'....

(Be positive and smile, haha yeah right :p)
image383

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, okej.
Whiie, va bra :) då känns det bättre. Eller jag kände mig inte utpekad, för jag känner väl bäst själv om ja kommenterar eller inte x) höhö.

ooh, hata plugg. ja har en bokredovisning som MÅSTE göras och ja, urk. Men lycka till med ditt :) o btw, ja hade franska i åttan typ, ja lärde mig nada typ..moi xD haha. o muntligt? :O omg, good luck! o spenska har ja alltid velat testa och lära mig tror ja, men då var mammas kompis lärare så det blev aldrig av. Sen nu i gymnasiet finns de inte ens. Men vadå make up? :O coolt ^^ o gud va ja bytte samtalsämne snabbt, hihih.

Nej, jag är trött xD

2008-05-02 @ 22:18:33
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

spanska*

2008-05-02 @ 22:19:15
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Chrisina

Jag läste franska i 4 år och kan en mening. Fast spanska ska jag lära mig nu så jag kan skriva till mitt fadderbarn på spanska. Wilson heter han och bor i Bolivia.

2008-05-03 @ 01:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0