Mormor <3

Idag var det två år sen mormor dog :'( Kom att tänka på det för en stund sen och då brast det.. Jag saknar henne så mycket. Hon var världens bästa mormor och världens goaste och en bästa vän!! Sen bara försvann hon :'( Det känns tomt än idag, eftersom vi stod varandra så nära så glömmer man aldrig, jag var hos henne varje dag! Tänker på henne i stort sett varje dag och även på mamma som måste ha det ännu svårare, hon har inte någon förälder kvar i livet..jag kan inte ens föreställa mig hur hon känner sig, vet inte vart hon är nu heller. Kanske på kyrkogården..skulle vilja åka dit.. du kommer alltid finnas i mina tankar <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror man aldrig kan komma över någon som försvunnit som betytt så himla mycket för en. Man kan självklart leva och vara glad endå några måndare efter och så, men så kommer dagen då det var ett år sen, två, tre, fyra ja du fattar. Det är den dagen man tillägnar att sörja mest och det är den dagen man vill gråta och tänka "varför just du?" Det kommer aldrig över, men hon ville att du ska vara glad och jag vet att hon är stolt över dig och självklart så älskar hon dig & din mamma o dom närmaste. Går inte att förklara saknade självklart men det är okej att sörja, kanske man ska göra det oftare än just den dagen, men klart du gör. Hon finns i dina tanakr och du hennes. VARENDA DAG.

Finns här om du vill snacka om det, jag lovar.
Jag förlorade min farfar för sju år sen, snart åtta och har inte släppt det än. Han var den enda jag litade på i den åldern och kände mig trygg hos. Idag är det min mormor som jag känner så hos & hon är i livet idag. Kan inte tänka mig ett liv utan henne, men jag vet att dagen kommer komma, så jag tar vara på tiden så gott jag kan, för det betyder.

Kram!

2008-05-07 @ 20:32:15
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: vibbe

R.I.P (L) ..

2008-05-08 @ 13:45:47
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se
Postat av: Christina

Jag tror hon sitter med min coola mormor och kanske Eric och har skoj.
Det är tufft utan dem jag vet.
kramis

2008-05-08 @ 19:28:49
Postat av: Linnea

Åh :'( En mormor är så mycket mer än en mormor! Fast hon tjatar & håller på, så älskar man dom så sjukt mycket.. R.I.P

2008-05-08 @ 20:25:51
URL: http://lunnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0