Now I know

Jag har funderat länge över många saker och tvivlat och tvivlat.

Nu vet jag
Nu känner jag
att det får vara slut

Igår var en mkt bra dag but more things became clearer and clearer.

Jag har alltid beslutsångest över allting, var glad att jag åkte igår ist
för i torsdags, som tur var fick jag reda på att Jason skulle ha signering :)

Sommaren 2008 kommer inte bli densamma som 2007 känns det som, men allt
förändras ju right? Några konserter blir det väl, men vet inte om jag orkar allting längre.

"Everything changes"
yes it really does!

Tack för igår, especially to Stina&Natalia, har så himla kul med er!
Sen träffade jag så många mer, puss på er. Träffade Idaa en snabbis
på morgonen, hinner inte ses så ofta ju :/ Rebbo åt med oss, det var mysigt!
Träffade dessutom massa nytt folk, Mikaela som jag bara träffat en gång förut,
shit vad härlig du är :) Känner verkligen att jag kan vara mig själv med er.

Puss&Hej/ lite tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0