Ny och somrig design!

Bloggen fick sig en makeover igen ^^ men det är lite fult därnere när inte bakgrunden är vit hela vägen, vet inte hur jag ska fixa det :S Tack Vibbe fresten, hon som gjort det mesta :D fixat o trixat med bilder o sånt, duktig är hon :)

Är så himla trött nu, "somnade" på bussen, var så trött haha. Som tur är har jag ingen direkt läxa tills imorgon så det är bara att slappa :) skööönt! Har dessutom friluftsdag imorgon, vi dansare ska ha träning inför majföreställningen, sovmorgon härligt!

O ni bör veta att snart äre en mobil påväg.. haha eller alltså snart får jag pengar! Har varit tomt utan nallen liksom.. haha. Börjar bli hungrig nu oxå ;o shiiet det kanske är bäst att man äter lite dårå (inte för att jag åt två bullar innan vi satte oss på bussen, snacka om att jag mådde illa) -.-' jag agerar alltid först och tänker sen. Så typiskt mig 8) haha!

meen.. puss. ♥

har dragit slutsatsen att man inte ska
umgås med sådana som gör en ledsen :)
ganska smart tycker jag! (y)

Kommentarer
Postat av: Sara

FIIIIIIIIIIIIIIIIIN BLOOOOOOGGGGGGG JU...
...SOM ALLTID!!!!! :D :D :D (L)

o hive five på sovmorgon som jag oxå har! :D hihih. Ja, ja ska ha ditt nummer bara så du veeet! ja har velat smsa dig jättemånga ggr, men det är ju inte så lätt alltså...haha.

Hoppas du mår bra! :)

2008-05-20 @ 22:08:20
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Christina

Vilken härlig grön färg. jag gillar den skarpt och det ska bli lite toppar i den färgen hos mig i sommar.
Skönt att det löser sig med mobilen man är beroende av den. Kloka ord dem där och så sanna!!!

2008-05-22 @ 12:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0