onödigt!

åhh alltså ibland ångrar jag att jag är så jäkla plikttrogen.. jag hade kunnat åka in till skolan vid typ ett ist för tio över sju!!!!!!!111 fatta! Vi har fått kompledigt från danslektionerna månd o tisd, så hade vi engelska imorse och den var inte speciellt nödvändig -.-' efter det åkte jag, Camilla, Nicole och Maria hem till Nicole och chillade där en stund, fick åka med Nicole på hennes moppe som gick i högst 25km/tim typ xD men det var kul, sen åkte vi tillbaka till skolan för att äta SÅ säger Anna att vi inte har någon kulturhistoria för hon är hemma med sjukt barn.. aahhh snacka om att vi blev SURA, då hade vi alltså engelska och gympa idag, första och sista lektionen, om vi hade struntat i engelskan hade vi fått fetaste sovmorgonen och det tråkiga är ju att dem som bor i Norrköping skolkar men vi i Finspång åker in för att ha en sketen engelskalektion... pissigt värre.

men kul att jag ligger på VG i gympa iaf :)

haha men vi fick ut lite pluggandet av allt väntande iaf, låg och solade utanför Lennings, najsigt värre jao!

puss

Kommentarer
Postat av: Christina

Grattis till VG!!
Bor du i Finspång?? Där har jag varit mycket när jag var liten

2008-05-27 @ 13:43:03
Postat av: Chrissy

har du?! oj, varför då om man får fråga? vad coolt haha :)

2008-05-27 @ 19:08:47
URL: http://christiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0